حجت الاسلام دکتر محمد امین جامعی با صدور پیامی هفته وحدت را تبریک گفت.

حجت الاسلام دکتر محمد امین جامعی با صدور پیامی هفته وحدت را تبریک گفت.

به گزارش آفتاب کارون، حجت الاسلام دکتر محمد امین جامعی با صدور پیامی هفته وحدت را تبریک گفت.

متن کامل این پیام به شرح ذیل می باشد:

بسم الله الرحمن الرحیم

وحدت و برادری یکی از زیباترین واژه هاست که پیامبر رحمت حضرت محمد(ص) به استناد آیات قرآن کریم و با اعتصام به حبل متین الهی و در استمرار رسالت دیگر انبیای عظام و با شعار توحید برای جوامع بشری به ارمغان آورد و مهاجرین و انصار را به میثاق اخوت و عقد برادری فراخواند و بدین سان گلبانگ وحدت برای نخستین بار در فضای مدینه طنین انداز شد و بنای اتحاد و همبستگی اسلامی نهاده شد.

در قرن حاضر وحدت جهان اسلام میراث بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی ( ره ) می باشد که لحظه ای از آن غفلت نورزید و همین مساله ایشان را به برجسته ترین شخصیت انقلابی جهان اسلام تبدیل نمود.

رهبر انقلاب نیز مسأله وحدت برای مسلمین را یک نیاز قطعی و رمز سعادت و مایه سربلندی مسلمین و بهترین سلاح ملت ها در مقابل استکبار جهانی می دانند.

لذا در عصر کنونی نیاز به اتحاد و اتفاق ، از مسائل اساسی جهان اسلام است و وحدت ، قوی ترین عامل توانمندی و اقتدار امت اسلام در مقابل توطئه های دشمنان و استعمارگران است.

اینجانب میلاد با سعادت پیامبر اعظم، حضرت محمد( ص ) رسول صلح و بیداری و آغاز هفته وحدت را به تمامی مسلمانان بویژه مردم مومن و انقلابی خوزستان که با همدلی و همراهی خود در راستای تقویت وحدت اسلامی نقش آفرینی می کنند، تبریک و تهنیت عرض نموده و برای امت اسلام سربلندی و تعالی مسئلت می نمایم.

image634147261537656250-1-120x130-3

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد