استادحجت الاسلام والمسلمین محمد امین جامعی از اساتیدبا صدور پیامی، فرا رسیدن هفته دفاع مقدس را گرامی داشت.

حجت الاسلام محمد امین جامعی از اساتید دانشگاه و فعالین اجتماعی با صدور پیامی، فرا رسیدن هفته دفاع مقدس را گرامی داشت.

در این پیام آمده است:

بسمه تعالی

۳۱ شهریور ماه، سالروز آغاز حمله ناجوانمردانه رژیم بعث عراق به ایران اسلامی و آغاز جنگ تحمیلی، اولین روز از ایام مبارکی است که به نام هفته دفاع مقدس نامگذاری شده است.

دوران هشت ساله دفاع ملت سلحشور ایران در حفظ و اعتلای نظام مقدس اسلامی و حراست از مرزهای عزت و شرف، همچون نگینی تابناک تا همیشه بر تارک تاریخ حماسه و ایثارو پایداری آزادگان جهان خواهد درخشید.

دفاع مقدس، رساترین واژه در قاموس ایستادگی و صحنه بی‌بدیل ایثار، ولایت پذیری، وفاق و همدلی و نمایشی از عظمت و اراده ملت بزرگ ایران اسلامی در برابر متجاوزان و مستکبران عالم بود و به تعبیر زیبای مقام معظم رهبری، “دفاع هشت ساله‌ی ملت ایران، مجموعه‌ در هم تنیده‌ ای از عظمتها و جلوه‌های جلال و جمالی است که یک ملت می تواند در نمایشگاه زندگی تاریخی خود به نمایش بگذارد”.

بی شک این دفاع جانانه ملت در برابر تجاوز وحشیانه دشمن، منشاء غرور ملی پایان ناپذیری برای مردم سلحشور ایران گردید و باعث شد توطئه مشترک دشمنان برای به زانو درآوردن ملت بزرگ ایران به فرصتی برای اثبات توانمندی های انقلاب و کشور تبدیل شود. بدون تردید دوران دفاع مقدس که از برجسته ترین افتخارات است در یاد ملت ایران خواهد ماند و غرور و سرافرازی و حماسه آفرینی را در نسلهای بعدی بر جای خواهد گذاشت.

اینجانب ضمن تبریک هفته دفاع مقدس به ملت بزرگ ایران، خانواده معظم شهدا، جانبازان، ایثارگران و بویژه مردم شهید پرور استان خوزستان، امیدواریم تحت توجهات حضرت ولی عصر(عجل الله تعالی فرجه شریف) و هدایت های مقام معظم رهبری، پیرو راه شهیدان بوده و در امر خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی، توفیقات الهی نصیبمان گردد.

در پایان از خداوند متعال توفیق پاسداری از خون شهدا و رهروی راه آن عزیزان را برای همگان مسئلت دارم.

استادحجت الاسلام والمسلمین محمد امین جامعی با صدور پیامی فرارسیدن عید غدیر خم، عید عدالت و رهبری را تبریک گفت.

حجت الاسلام  محمد امین جامعی مدرس دانشگاه و از فعالین اجتماعی با صدور پیامی فرارسیدن عید غدیر خم، عید عدالت و رهبری را تبریک گفت.

متن این پیام به این شرح است:

غدیر، روز بشریت و روز پاسداشت انسان کامل است. عید غدیر ؛ عظیم ترین اعیاد زمین و آسمان است. غدیر تداوم رسالت محمد(ص) در ولایت علی(ع) است. غدیر عید پیمان و میثاق و عهد است. غدیر عید عدالت و رهبری است. حادثه غدیر حادثه بزرگی است و عید غدیر عیدی بزرگ و از جمله شریفترین اعیاد مسلمانان است.

غدیر تنها نام یک سرزمین نیست. یک تفکر است، نشانه و رمزى است که از تداوم خط نبوّت حکایت مى کند. غدیر چشمه اى است که تا پایان هستى مى جوشد.

اینجانب این روز سرنوشت ساز در حکومت اسلامی را به محضر آقا امام عصر(عج)، مقام معظم رهبری، عاشقان ولایت و امامت و رهروان راستین راه هدایت و بندگی تبریک و تهنیت عرض می نمایم.

پیام استادحجت الاسلام والمسلمین محمدامین جامعی بمناسبت اولین سالگرد عروج شهدای حادثه منا

حجت الاسلام محمد امین جامعی مدرس دانشگاه و از شاهدین حادثه منا طی پیامی ضمن تبریک عید سعید قربان به عموم مردم، اولین سالگرد شهدای حادثه منا را گرامی داشت.                                                                                                                                                                                             امسال در حالی عید قربان را جشن می گیریم که در اولین سالگرد عروج شهدای منا و بدلیل بی کفایتی و بی تدبیری آل سعود باید شاهد عدم حضور ایرانیان در این مراسم بزرگ و معنوی مسلمانان باشیم و این عید هم برای ما یادآور آن است که با نگاه اجمالی به زندگی و سیره پیامبران به درک آن برسیم که از تعلقات دنیوی، چشم پوشی کرده و نفس خود را در راه خدا قربانی کنیم تا شاید با این کار، راه سعادت را بیش از پیش طی کرده و به حضرت معبود و سعادت اخروی برسیم.

حادثه دلخراش مسجدالحرام و حادثه منا که در آن هزاران نفر از مسلمانان در انجام یکی از فرایض واجب دینی با لبانی تشنه به دلیل قصور، کوتاهی و سوء مدیریت حکام صعودی در کربلای منا به شهادت رسیدند و دل‌های همه مسلمانان و آزادگان را در سراسر جهان به درد آوردند و از این واقعه دلخراش متأثر شدند.

اینجانب اولین سالگرد عروج شهدای منا را به گرامی داشته و ضمن ادای احترام به مقام شامخ همه شهدا، امیدوارم تا با استعانت از راه و روش پیامبران و بزرگان دین بتوانیم خدمتگذاران خوب و لایقی برای مردم عزیز باشیم.

حجت الاسلام جامعی در پایان خواستار رسیدگی برای احقاق حق خانواده‌های شهدای مظلوم حادثه دلخراش منا شد.

  

 

    

                                                                                                                                             

لیست داوری استاد خجت الاسلام المسلمین محمدامین جامعی - شهریور 95

تاریخ دفاع

داوران

مشاور

راهنما

عنوان پایان نامه

نام و نام خانوادگی

ردیف

95/06/13

 کریم چعب 

امین جامعی

-

عادل ظهیری

 

بررسی قراردادهای پیش فروش و مشارکت ساختمان در حقوق موضوعه ایران

 

سید یاسر موسوی

 

1

95/06/13

سعید عباسی نیا  

امین جامعی

 

-

عادل ظهیری

 

مطالعه تطبیقی مسئولیت پیش قراردادی در نظام حقوقی ایران و انگلستان

 

فرشته سامانی

2

95/06/13

امین جامعی

بازیار

 

-

البوعلی

نقش حسن نیت در مسئولیت مدنی و فقه اسلامی

 

خلیل البوعلی

 

3

95/06/14

امین جامعی

 عادل ظهیری

 

-

رشنودی

مسئولیت مدنی نهادهای مدنی و دولتی در حفاظت از محیط زیست

 

پروین امیری

 

4

95/06/14

امین جامعی

 عادل ظهیری

 

-

رشنودی

مسئولیت مدنی دولت در خصوص آلودگی آب رودخانه ها و دریاها 

 

سیده احلام موسوی

 

5

95/06/16

عادل ظهیری 

امین جامعی 

 

-

امید قاسمی

 

بررسی مرور زمان در دعاوی تجاری در حقوق ایران و مقررات بین المللی

 

محبوبه کاظمی لسکوکلایه

 

6

95/06/27

امین جامعی

 عادل ظهیری

 

-

سید حسن حسینی

 

مسئولیت سرپرستان ناشی از افعال صغار و مجانین در حقوق ایران و مذاهب اسلامی

 

شهرام جلالی

 

7