دعوت حجت الاسلام دکترمحمدامین جامعی از مردم خوزستان برای حضور پرشور در انتخابات

 

حجت الاسلام محمد امین جامعی در پیامی، اقشار مختلف مردم خوزستان را به حضور پرشور، گسترده و باشکوه در انتخابات دعوت کرد. ...

حجت الاسلام دکترمحمد امین جامعی در پیامی، اقشار مختلف مردم استان خوزستان را به حضور پرشور، گسترده و باشکوه در انتخابات دعوت کرد.

در متن این پیام آمده است:

انتخابات به عنوان نماد مردم سالاری، حساس‌ترین زمان برای تعیین سرنوشت کشور و برای پشتوانه اقتدار ایران است؛ حضور آگاهانه و پرشور مردم در صحنه انتخابات، عظمت اتحاد و همبستگی را به جهانیان نشان خواهد داد.

خدا را شاکریم که مردم همواره در مقاطع حساس و سرنوشت ساز، فارغ از هر گونه گرایش سیاسی، با حضور پرشور در پای صندوق‌های رای، نماد وحدت و یکپارچکی ملت ایران را به رخ کشیده‌اند و نشان داده اند که نسبت به سرنوشت خود و کشور حساس هستند.

اینجانب به نوبه خود از تمامی مردم در اقصی نقاط استان خوزستان دعوت می‌نمایم در این مقطع تاریخی که با تلاطم‌ها و هجمه‌های دشمنان رو به رو هستیم با مشارکت حداکثری در انتخابات ضمن تقویت اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران، نقشه‌های شوم دشمنان را خنثی کنند.حجت الاسلام جامعی در خاتمه تاکید کرده که همه با هم، روز جمعه ۲۹ ادیبهشت ۹۶ ایرانی آبادتر و مقتدر تر را خواهیم ساخت.                                                                               دکتر جامعی در خاتمه تاکید کرده که همه با هم، روز جمعه ۲۹ ادیبهشت ۹۶ ایرانی آبادتر و مقتدر تر را خواهیم ساخت.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد