استادحجت الاسلام والمسلمین محمد امین جامعی یکم شهریور روز پزشک را به جامعه پزشکی خوزستان تبریک گفت.

حجت الاسلام  محمد امین جامعی از مدرسین دانشگاه با اشاره به یکم شهریور روز پزشک، در پیامی این روز را به جامعه پزشکی خوزستان تبریک گفت.

در این پیام آمده است:یکم شهریورماه، سالروز دانشمند بزرگ و طبیب برجسته نامدار ایرانی، شیخ‌الرئیس ابوعلی سینا که به شایستگی روز پزشک نامگذاری شده است، فرصتی است برای تقدیر از سپید جامگانی باشد که با علم و دانش و در اوج فروتنی، درد و رنج بیماری را از جان انسانها دور می کنند.

پزشکان ضامن سلامت جامعه، امنیـت روحی بیماران و فرشتگان نجاتی هستند که درد جسم را با روح بلندشان در سایه لطف الهی التیام می بخشند. پزشکی، حرفه ای مقدس و برخاسته از فطرت پاک انسان هایی چون بوعلی سینا، حکیم و طبیب حاذق و نامدار ایرانی است.

با ابلاغ سیاستهای کلی سلامت توسط مقام معظم رهبری و اراده ی راسخ وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی شاهد اجرای طرح تحول نظام سلامت در کشور هستیم که تجلی بخش خدمت و توسعه در حوزه ی بهداشت و درمان است که بی شک نیل به این هدف والا، نیازمند عزم ملی و مشارکت همگانی دست اندرکاران حوزه سلامت، به ویژه پزشکان است که همواره پرچم دار خدمت و تلاش بوده اند.

این روز بزرگ را به جامعه پزشکی خوزستان صمیمانه تبریک عرض می نمایم و اعتلای مقام و علو منزلت را برای ایشان آرزو می‌کنم.

در پایان لازم می دانم از خانواده های محترم پزشکان که با صبر و شکیبایی، یاری گر آنان در خدمت رسانی به مردم شریف هستند تقدیر فراوان ک

استادحجت الاسلام والمسلمین محمد امین جامعی ، ۲۶ مرداد ماه، سالروز ورود پرستوهای مهاجر را به میهن تبریک گفت.

در پیام حجت الاسلام محمد امین جامعی آمده است:

۲۶ مرداد سالروز بازگشت غرور آفرین سرو قامتان همیشه جاوید، آزادگان سرافراز، اسوه‌های عشق و ایثار و صبر و بردباری را به میهن اسلامیمان گرامی می‌داریم.

فرارسیدن ۲۶ مرداد ماه سالروز بازگشت آزادگان عزیز و سرافراز به میهن اسلامی را به عموم مردم، خانواده های معظم شهدا، ایثارگران، جانبازان و آزادگان سرافراز استان شهید پرور خوزستان تبریک می گویم و از درگاه قادر متعال برای این عزیزان سرافراز آرزوی توفیق روز افزون مسالت دارم.

بیست و ششم مرداد ماه یادآور خاطره شیرین بازگشت سرو قامتانی است که خود را برای نثار جان آماده کرده بودند و در برابر همه ناجوانمردی های دشمنان ایستادند اما در جنگ دشمن بعثی اسیر شدند و از شکنجه ‏های مزدوران بعثی هراسی به خود راه ندادند.

آرامش، آسایش، عزت و سربلندی امروز ایران اسلامی مرهون و مدیون دلاوری، ایثارگری و فداکاری بزرگمردانی است که با تأسی از مکتب اهل بیت(ع) جان خود را در طبق اخلاص نهادند و با جانفشانی ایران اسلامی را از توطئه دشمنان محفوظ نگهداشتند.

در این روز با شکوه به احترام ایثار دلاورانی که سالها در بند، مردانه ایستادند و سرافرازانه به میهن بازگشتند یاد، نام و حرمتشان را گرامی داشته و این پیروزی بزرگ را به مقام معظم رهبری، ملت شریف ایران و تمامی خانواده های گرانقدر شهدا، ایثارگران و جانبازان غیور و آزادگان همیشه سرافراز تبریک عرض می نمائیم.

امید است که در سایه عمل به فرامین امام خمینی (ره) و رهبر معظم انقلاب و در پیروی از خط فکری و عملی شهدای ارزشمند و آزادگان غیور میهن اسلامی، در راستای اهداف بزرگ و آرمانهای انقلاب و شهدا گام برداریم و همه با هم برای توسعه کشور عزیزمان ادامه دهنده راه عزتمندانه ایشان باشیم