حجت الاسلام دکتر محمد امین جامعی با صدور پیامی درگذشت سید حمزه حسینی را تسلیت گفت .

حجت الاسلام دکتر محمد امین جامعی با صدور پیامی درگذشت سید حمزه حسینی جانشین سابق دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان خوزستان را تسلیت گفت ...

به نقل ازآفتاب کارون :حجت الاسلام دکتر محمد امین جامعی با صدور پیامی درگذشت سید حمزه حسینی جانشین سابق دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان خوزستان را تسلیت گفت و برای خانواده مرحوم و سایر بازماندگان صبر جزیل و برای آن مرحوم طلب آمرزش و علو درجات را از خداوند منان خواستار شد.

در پیام حجت الاسلام دکتر محمد امین جامعی آمده است :

انا لله و انا الیه راجعون

درگذشت ناگهانی و غمبار سید حمزه حسینی جانشین سابق دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر خوزستان را به خانواده آن مرحوم و جامعه ی ولایتمدار و شهید پرور استان خوزستان تسلیت عرض می کنم.

به گزارش آفتاب کارون، سید حمزه حسینی جانباز شیمیایی هشت سال دفاع مقدس و کاندیدای دهمین دوره مجلس شورای اسلامی از اواخر سال گذشته به دلیل بروز اثرات شیمیایی به بیماری سختی دچار شده بود و چندین ماه در بستر بیماری به سر می برد.

پیام تسلیت حجت الاسلام دکتر جامعی بمناسبت تاسوعا و عاشورای حسینی

به نقل ارآفتاب کارون:حجت الاسلام دکتر محمد امین جامعی با صدور پیامی به مناسبت فرا رسیدن تاسوعا و عاشورای حسینی، ایام عزای حسینی را تسلیت گفت.

متن پیام به شرح ذیل می باشد:
تاسوعا و عاشورای حسینی فرارسیدن حماسه پیروزی خون بر شمشیر و تقابل حق و باطل است.
نهضت حسینی و حادثه جانسوز عاشورا آنچنان بر قلب ها تأثیر گذارده است که هر سال با فرا رسیدن ماه محرم، خون پاک شهیدان عظیم الشان کربلا، در رگ های تاریخ جوششی تازه می یابد و عاشقان دلسوخته را شوریده تر و تشنگان حقیقت را شیفته تر می سازد.
حماسه محرم و تاسوعا و عاشورا حماسه‌ای بس بزرگ از انسانهای الهی است که اندیشه انسان مادی هیچ وقت نخواهد توانست به درک واقعی آن برسد.
ماه عزای حسینی، ماه فداکاری و گذشت، ماه انتشار امر به معروف و نهی‌ از منکر ماهی که باید از آن درسهای زندگی را آموخت و ماهی که باید واقعیت اسلام را دریافت، ماهی که باید با عزاداری و تکریم آن تاریخ همیشه عاشورا را زنده یاد آور شد، ماهی که باید تاریخ را در ورای آن یافت.
آری ؛ تاسوعا، مقدمه جان‌فشانی و عاشورا، سرفصل دلباختگی در محضر حسین(علیه السلام) است.
اینجانب فرارسیدن ایام غم بار تاسوعا و عاشورا و شهادت مظلومانه سالار شهیدان و سرور آزادگان جهان امام حسین(ع) و یاران باوفایش را به ساحت مقدس امام زمان(عج)، مقام معظم رهبری(مدظله العالی)، خانواده معظم شهدا، جانبازان و ایثارگران و بالاخص مردم عزادار و سوگوار استان شهیدپرور خوزستان تسلیت عرض می نمایم. امید است با عنایت آن امام همام، ادامه دهنده ی واقعی نهضت حسینی باشیم و عزاداری همه عاشقان حضرت ثار ا…(ع) در این روزهای پرسوز و ماتم، مقبول درگاه حضرت احدیت واقع شود.

image634147261537656250-1-120x130

باحضور حجت الاسلام دکتر جامعی، کلنگ پروژه توسعه مدرسه شهید محلاتی روستای نمره ۳ اهواز به زمین زده شد.

به گزارش آفتاب کارون: دکتر جامعی، کلنگ پروژه توسعه مدرسه شهید محلاتی روستای نمره ۳ اهواز به زمین زده شد.

به گزارش خبرنگار آفتاب کارون، با پیگیری های حجت الاسلام دکتر محمد امین جامعی که امسال در ایام محرم در روستای مذکور مشغول سخنرانی مذهبی است، کلنگ پروژه توسعه مدرسه شهید محلاتی روستای نمره ۳ اهواز در قالب طرح بسیج سازندگی شرکت بهره برداری نفت و گاز مارون به زمین زده شد.

گفتنی است در مراسم کلنگ زنی پروژه توسعه مدرسه شهید محلاتی روستای نمره ۳ اهواز، مدیرعامل شرکت نفت و گاز مارون، بخشدار غیزانیه، فرمانده حوزه مقاومت بسیج شهید تندگویان نفت، مدیرکل نوسازی مدارس و حجت الاسلام جامعی حضور داشتند.

1

2-5

ssss