حجت الاسلام دکتر محمد امین جامعی با صدور پیامی هفته وحدت را تبریک گفت.

حجت الاسلام دکتر محمد امین جامعی با صدور پیامی هفته وحدت را تبریک گفت.

به گزارش آفتاب کارون، حجت الاسلام دکتر محمد امین جامعی با صدور پیامی هفته وحدت را تبریک گفت.

متن کامل این پیام به شرح ذیل می باشد:

بسم الله الرحمن الرحیم

وحدت و برادری یکی از زیباترین واژه هاست که پیامبر رحمت حضرت محمد(ص) به استناد آیات قرآن کریم و با اعتصام به حبل متین الهی و در استمرار رسالت دیگر انبیای عظام و با شعار توحید برای جوامع بشری به ارمغان آورد و مهاجرین و انصار را به میثاق اخوت و عقد برادری فراخواند و بدین سان گلبانگ وحدت برای نخستین بار در فضای مدینه طنین انداز شد و بنای اتحاد و همبستگی اسلامی نهاده شد.

در قرن حاضر وحدت جهان اسلام میراث بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی ( ره ) می باشد که لحظه ای از آن غفلت نورزید و همین مساله ایشان را به برجسته ترین شخصیت انقلابی جهان اسلام تبدیل نمود.

رهبر انقلاب نیز مسأله وحدت برای مسلمین را یک نیاز قطعی و رمز سعادت و مایه سربلندی مسلمین و بهترین سلاح ملت ها در مقابل استکبار جهانی می دانند.

لذا در عصر کنونی نیاز به اتحاد و اتفاق ، از مسائل اساسی جهان اسلام است و وحدت ، قوی ترین عامل توانمندی و اقتدار امت اسلام در مقابل توطئه های دشمنان و استعمارگران است.

اینجانب میلاد با سعادت پیامبر اعظم، حضرت محمد( ص ) رسول صلح و بیداری و آغاز هفته وحدت را به تمامی مسلمانان بویژه مردم مومن و انقلابی خوزستان که با همدلی و همراهی خود در راستای تقویت وحدت اسلامی نقش آفرینی می کنند، تبریک و تهنیت عرض نموده و برای امت اسلام سربلندی و تعالی مسئلت می نمایم.

image634147261537656250-1-120x130-3

پیام تبریک حجت الاسلام دکترمحمدامین جامعی به مناسبت آغازامامت و ولایت امام زمان (عج)

آغازامامت و ولایت قطب عالم امکان،فخرزمان ،آقاامام حجه  ابن الحسن عسکری عجل الله تعالی فرجه الشریف برساحت آن امام همام وتمام  شیعیان وموحدان تهنیت وتبریک عرض میتمایم.      اقل العباد:محمدامین جامعی.

حجت الاسلام دکتر محمد امین جامعی با صدور پیامی 16 آذر روز دانشجو را تبریک گفت.

پیام تبریک حجت الاسلام جامعی به مناسبت روز دانشجو

حجت الاسلام دکتر محمد امین جامعی با صدور پیامی 16 آذر روز دانشجو را تبریک گفت. ...

حجت الاسلام دکتر محمد امین جامعی با صدور پیامی ۱۶ آذر روز دانشجو را تبریک گفت.

به گزارش آفتاب کارون :در پیام تبریک حجت الاسلام دکتر محمد امین جامعی آمده است:

شانزدهم آذر روز دانشجو یعنی روز خودباوری و تبلور اندیشه جوانان پاک سیرت ایران اسلامی و نقطه عطفی در جنبش دانشجویی بود، جنبشی که خود را در درون نظام تعریف می کند.

دانشجو یعنی تحرک، تحرکی در راستای سربلندی سرزمین عاشقان و شهدا، تحرکی که سر مقصد آن عزت، شرافت، بالندگی، نشاط و دستاوردهای علمی است که فارغ از دوستان، دشمنان نیز بر آن اذعان داشته و در مقابلشان سر فرود آورده اند.

بدون تردید دانشجو مظهر بیداری و دانشگاه نماد آگاهی‌رسانی و مبداء تحولات است و محدود کردن دانشگاه به معنای عدم تحرک و پویایی جوانان انقلابی و مسلمان است. شانزدهم آذر نقطه عطفی در جنبش دانشجویی بود، جنبشی که خود را در درون نظام تعریف می کند و استقلال‌طلبی و آزادی خواهی، اعتقاد و باور به حق حاکمیت مردم بر سرنوشت خود، آزادی بیان و اندیشه و اجتماعات و اهتمام ویژه به نقد حکومت و حاکمیت و تساوی حقوق شهروندی، بخشی از هویت آن است. بنابراین وظیفه دانشجوی مسلمان، شناخت اسلام ناب محمدی مبتنی بر آرمان های بلند امام راحل و اندیشه های رهبر معظم انقلاب از اسلام ارتجاعی، بدلی و خشنی است که نمی‌تواند به نفع اسلام، ملت و کشور باشد.

آفرین باد بر جوانان متعهد و سخت کوش ایران زمین، جوانانی که سال ۵۷ انقلاب اسلامی را برثمر نشاندند، جوانانی که هشت سال دفاع مقدس را با سرافرازی تمام پشت سرنهادند و امروزه نیز قله های علمی را یکی پس از دیگری فتح می نمایند.

اینجانب با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دانشجو، روز دانشجو را که نماد آزادگی و استکبارستیزی دانشجوی مسلمان است، به دانشجویان و دانشگاهیان عزیز استان خوزستان تبریک و تهنیت عرض کرده و امیدوارم دانشجویان فهیم و فرهیخته در تقویت و تحکیم پایه‌های اسلامیت و جمهوریت نظام مقدس جمهوری اسلامی کوشا باشند.

image634147261537656250-1-120x130