دعوت حجت الاسلام دکترمحمدامین جامعی از مردم خوزستان برای حضور پرشور در انتخابات

 

حجت الاسلام محمد امین جامعی در پیامی، اقشار مختلف مردم خوزستان را به حضور پرشور، گسترده و باشکوه در انتخابات دعوت کرد. ...

حجت الاسلام دکترمحمد امین جامعی در پیامی، اقشار مختلف مردم استان خوزستان را به حضور پرشور، گسترده و باشکوه در انتخابات دعوت کرد.

در متن این پیام آمده است:

انتخابات به عنوان نماد مردم سالاری، حساس‌ترین زمان برای تعیین سرنوشت کشور و برای پشتوانه اقتدار ایران است؛ حضور آگاهانه و پرشور مردم در صحنه انتخابات، عظمت اتحاد و همبستگی را به جهانیان نشان خواهد داد.

خدا را شاکریم که مردم همواره در مقاطع حساس و سرنوشت ساز، فارغ از هر گونه گرایش سیاسی، با حضور پرشور در پای صندوق‌های رای، نماد وحدت و یکپارچکی ملت ایران را به رخ کشیده‌اند و نشان داده اند که نسبت به سرنوشت خود و کشور حساس هستند.

اینجانب به نوبه خود از تمامی مردم در اقصی نقاط استان خوزستان دعوت می‌نمایم در این مقطع تاریخی که با تلاطم‌ها و هجمه‌های دشمنان رو به رو هستیم با مشارکت حداکثری در انتخابات ضمن تقویت اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران، نقشه‌های شوم دشمنان را خنثی کنند.حجت الاسلام جامعی در خاتمه تاکید کرده که همه با هم، روز جمعه ۲۹ ادیبهشت ۹۶ ایرانی آبادتر و مقتدر تر را خواهیم ساخت.                                                                               دکتر جامعی در خاتمه تاکید کرده که همه با هم، روز جمعه ۲۹ ادیبهشت ۹۶ ایرانی آبادتر و مقتدر تر را خواهیم ساخت.

پیام تبریک حجت الاسلام دکترمحمدامین جامعی بمناسبت ولادت امام حسین(ع) و روز پاسدار

حجت الاسلام محمد امین جامعی با صدور پیامی ولادت امام حسین(ع) و روز پاسدار را تبریک گفت.

متن پیام تبریک حجت الاسلام محمد امین جامعی بشرح ذیل است:

در تاریخ دین مبین اسلام، ماه مبارک شعبان المعظم، مزین است به طلوع انوار تابناکی از آسمان ولایت و امامت که با طلوع نورانی خود، روشنی بخش دلها و دیدگان مومنین خداجویند.

روزهای آغازین ماه شعبان، مقارن با فرخنده میلاد با سعادت سرور و سالار آزادگان جهان، حضرت اباعبدالله الحسین(ع)، قمر تابناک هاشمی بزرگ جانباز دشت نینوا، حضرت ابوالفضل العباس(ع) و سید الساجدین، حضرت زین العابدین(ع) است.

نامگذاری سالروز میلاد خجسته سرور جوانان بهشت و قهرمان حماسه کربلا به عنوان روز پاسدار و گزینش میلاد علمدار کربلا حضرت ابوالفضل (ع) به عنوان روز جانباز نشانه ای از پیوند عمیق انقلاب اسلامی با سرزمین نینوا و ستاره های تابناک آن است.

اینجانب ضمن گرامیداشت سال” اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال”، اعیاد فرخنده شعبانیه، بویژه سوم شعبان روز پاسدار، یادآور عزم غرورآفرین فهمیده های مکتب و اندیشه حسین (ع)، چهارم شعبان روز جانباز و همچنین ولادت سید الساجدین امام سجاد(ع) را به رهبری فرزانه انقلاب(مدظله العالی)، مسلمانان جهان، ملت شریف ایران، بویژه سبزجامگان حریم ولایت این یادگاران سالهای آتش و عشق و ایمان و جانبازان عزیزی که زیباترین فرصت پرواز را در بالهای شکسته شان می توان یافت، تبریک و تهنیت عرض می کنم. امید که با بهره گیری از فیوضات ماه رجب المرجب و شعبان المعظم آماده ماه میهمانی خداوند گردیم. انشاء الله.