پیام تبریک حجت الاسلام دکترمحمدامین جامعی بمناسبت ولادت امام حسین(ع) و روز پاسدار

حجت الاسلام محمد امین جامعی با صدور پیامی ولادت امام حسین(ع) و روز پاسدار را تبریک گفت.

متن پیام تبریک حجت الاسلام محمد امین جامعی بشرح ذیل است:

در تاریخ دین مبین اسلام، ماه مبارک شعبان المعظم، مزین است به طلوع انوار تابناکی از آسمان ولایت و امامت که با طلوع نورانی خود، روشنی بخش دلها و دیدگان مومنین خداجویند.

روزهای آغازین ماه شعبان، مقارن با فرخنده میلاد با سعادت سرور و سالار آزادگان جهان، حضرت اباعبدالله الحسین(ع)، قمر تابناک هاشمی بزرگ جانباز دشت نینوا، حضرت ابوالفضل العباس(ع) و سید الساجدین، حضرت زین العابدین(ع) است.

نامگذاری سالروز میلاد خجسته سرور جوانان بهشت و قهرمان حماسه کربلا به عنوان روز پاسدار و گزینش میلاد علمدار کربلا حضرت ابوالفضل (ع) به عنوان روز جانباز نشانه ای از پیوند عمیق انقلاب اسلامی با سرزمین نینوا و ستاره های تابناک آن است.

اینجانب ضمن گرامیداشت سال” اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال”، اعیاد فرخنده شعبانیه، بویژه سوم شعبان روز پاسدار، یادآور عزم غرورآفرین فهمیده های مکتب و اندیشه حسین (ع)، چهارم شعبان روز جانباز و همچنین ولادت سید الساجدین امام سجاد(ع) را به رهبری فرزانه انقلاب(مدظله العالی)، مسلمانان جهان، ملت شریف ایران، بویژه سبزجامگان حریم ولایت این یادگاران سالهای آتش و عشق و ایمان و جانبازان عزیزی که زیباترین فرصت پرواز را در بالهای شکسته شان می توان یافت، تبریک و تهنیت عرض می کنم. امید که با بهره گیری از فیوضات ماه رجب المرجب و شعبان المعظم آماده ماه میهمانی خداوند گردیم. انشاء الله.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد