پیام تسلیت حجت الاسلام دکترمحمدامین جامعی بمناسبت سالروز رحلت امام خمینی و قیام ۱۵ خرداد

صدور پیامی بیست و هشتمین سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی ره و قیام ۱۵ خرداد را تسلیت گفت.

حجت الاسلام محمد امین جامعی با صدور پیامی بیست و هشتمین سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی ره و قیام ۱۵ خرداد را تسلیت گفت.

در پیام حجت الاسلام محمد امین جامعی آمده است:

با گذشت ۲۷ سال از عروج ملکوتی مصلح کبیر قرن و طلایه‌دار اسلام ناب محمدی(ص) در عصر حاضر، اندیشه‌های آرمان‌ساز آن بزرگوار، نه تنها ملت ایران، بلکه عموم ملل آزاده و مصلح را در بر گرفته است. یادآوری فراق امام(ره)، اگر چه دشوار و جانکاه است، اما جلوه‌ای است از پایمردی و اعتقاد راسخ آحاد جامعه، به خصوص نسل جوان به معارف گرانسنگی که پرتو ایمان، غرور، خودباوری و امید را در دل انسانیت معاصر، فروزان کرده‌است.

حجت الاسلام محمد امین جامعی همچنین با گرامی‌داشت قیام تاریخی ۱۵ خرداد آورده است: یوم‌الله ۱۵ خرداد ۴۲ یادآور روزی است که یکی از حرکت‌های ماندگار مردمی در دفاع از اسلام و ایران شکل گرفت. روزی که به عنوان مبدا نهضت امام(ره) و تجلی پیوند ناگسستنی توده‌های عظیم این دیار با ارزش های دینی و انقلابی

 ، تا همیشه تاریخ خواهد درخشید. 

 امروز، انقلاب اسلامی ایران، با رهبری مدبرانه مقام عظمای ولایت حضرت آیت‌الله خامنه‌ای، راه آن پیر فرزانه را با صلابت هر چه تمام می‌پیماید. 

جامعی در پایان با گرامیداشت فرارسیدن بیست و هشتمین سالروز ارتحال ملکوتی بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران متذکر شده است: ایمان داریم که عاشقان امام خمینی (قدس‌السره‌الشریف) ۱۴ خرداد با حضوری شکوهمند و تاریخی در مراسم بزرگداشت سالگرد ارتحال آن امام راحل، بار دیگر وحدت کلمه، یکپارچگی و انسجام خود را در حفظ آرمان ها و ارزش های ماندگار امام خمینی (ره) به جهانیان نشان خواهند داد.