حجت الاسلام دکتر محمد امین جامعی در پیامی هفته بسیج را تبریک گفت

حجت الاسلام دکتر محمد امین جامعی در پیامی با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و ایثارگران، فرارسیدن هفته بسیج را بر بسیجیان سرافراز میهن اسلامی و مردم انقلابی و شهیدپرور خوزستان تبریک گفت. ...

حجت الاسلام دکتر محمد امین جامعی در پیامی با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و ایثارگران، فرارسیدن هفته بسیج را بر بسیجیان سرافراز میهن اسلامی و مردم انقلابی و شهیدپرور خوزستان تبریک گفت.

به گزارش آفتاب کارون متن پیام بدین شرح است:

بسمه تعالی

پنجم آذر ماه، یادآور تشکیل مردمی ترین نهاد ارزشی برخاسته از بطن جامعه در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است که به عنوان الطاف خفیه الهی و از معجزات منحصر به فرد انقلاب اسلامی و با درایت و هوشیاری امام بسیجیان شکل گرفت و متاثر از اندیشه های تابناک و رهمنودهای حکیمانه رهبر فرزانه انقلاب اسلامی رشد و نمو یافت و پایه گذار فرهنگ و تفکری ناب و سازنده در عرصه های مختلف گردید.

بی‌تردید اندیشه والا و مکتب پویای بسیج، یک ارزش و مایه افتخار برای جامعه اسلامی محسوب شده و در پاسداشت و ترویج آن نباید از هیچ تلاش و کوششی فروگذار بود.

شجره طیبه ‌بسیج، درخت تناور و پرثمری است که شکوفه‌های آن بوی بهار وصل، طراوت یقین و حدیث عشق می‌دهد.

تاریخ پرحماسه انقلاب اسلامی سرشار از صحنه‌های سرنوشت سازی است که نقش کارآمد و تاثیر گذار بسیج و اخلاص و فداکاریهای بسیجیان دریا دل همچون نگینی درخشان بر تارک آن می‌درخشد و این نهاد ارزشمند انقلابی از بدو تاسیس تاکنون توانسته است با بهره‌گیری از شریف‌ترین و متعهدترین نیروها در صحنه‌های مختلف از هشت سال دفاع مقدس تا حضور در عرصه آبادانی ایران اسلامی و مقابله با هجمه‌های شوم فرهنگی و عقیدتی، نقشی بسیار حساس، مهم و اساسی را ایفا نماید.

هفته بسیج، فرصتی است تا یادگاران دوران دفاع مقدس، تجارب گرانسنگ و فرهنگ بسیجی و راز و رمز مقاومت و پیروزی و راه سعادت و رستگاری را به همگان به خصوص نسل جوان و امیدهای آینده این کشور منتقل نمایند.

بدین مناسبت با گرامیداشت یاد و خاطره همه ایثارگران و احترام به شهیدان، جانبازان، آزادگان سرافراز و خانواده معظم شهدا، فرا رسیدن هفته بسیج را به همه بسیجیان غیرتمند کشور اسلامی و ملت بزرگ ایران بویژه مردم شریف و انقلابی خوزستان، تبریک عرض نموده وعزت و عظمت اسلام و مسلمین و همه بسیجیان عزیز را در پرتو عنایات امام عصر (عج) و تدابیر داهیانه رهبری معظم انقلاب، ازخداوند قادر متعال مسالت می نمایم.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد