پیام تسلیت حجت الاسلام دکتر جامعی بمناسبت تاسوعا و عاشورای حسینی

به نقل ارآفتاب کارون:حجت الاسلام دکتر محمد امین جامعی با صدور پیامی به مناسبت فرا رسیدن تاسوعا و عاشورای حسینی، ایام عزای حسینی را تسلیت گفت.

متن پیام به شرح ذیل می باشد:
تاسوعا و عاشورای حسینی فرارسیدن حماسه پیروزی خون بر شمشیر و تقابل حق و باطل است.
نهضت حسینی و حادثه جانسوز عاشورا آنچنان بر قلب ها تأثیر گذارده است که هر سال با فرا رسیدن ماه محرم، خون پاک شهیدان عظیم الشان کربلا، در رگ های تاریخ جوششی تازه می یابد و عاشقان دلسوخته را شوریده تر و تشنگان حقیقت را شیفته تر می سازد.
حماسه محرم و تاسوعا و عاشورا حماسه‌ای بس بزرگ از انسانهای الهی است که اندیشه انسان مادی هیچ وقت نخواهد توانست به درک واقعی آن برسد.
ماه عزای حسینی، ماه فداکاری و گذشت، ماه انتشار امر به معروف و نهی‌ از منکر ماهی که باید از آن درسهای زندگی را آموخت و ماهی که باید واقعیت اسلام را دریافت، ماهی که باید با عزاداری و تکریم آن تاریخ همیشه عاشورا را زنده یاد آور شد، ماهی که باید تاریخ را در ورای آن یافت.
آری ؛ تاسوعا، مقدمه جان‌فشانی و عاشورا، سرفصل دلباختگی در محضر حسین(علیه السلام) است.
اینجانب فرارسیدن ایام غم بار تاسوعا و عاشورا و شهادت مظلومانه سالار شهیدان و سرور آزادگان جهان امام حسین(ع) و یاران باوفایش را به ساحت مقدس امام زمان(عج)، مقام معظم رهبری(مدظله العالی)، خانواده معظم شهدا، جانبازان و ایثارگران و بالاخص مردم عزادار و سوگوار استان شهیدپرور خوزستان تسلیت عرض می نمایم. امید است با عنایت آن امام همام، ادامه دهنده ی واقعی نهضت حسینی باشیم و عزاداری همه عاشقان حضرت ثار ا…(ع) در این روزهای پرسوز و ماتم، مقبول درگاه حضرت احدیت واقع شود.

image634147261537656250-1-120x130

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد