استادحجت الاسلام والمسلمین محمد امین جامعی ، ۲۶ مرداد ماه، سالروز ورود پرستوهای مهاجر را به میهن تبریک گفت.

در پیام حجت الاسلام محمد امین جامعی آمده است:

۲۶ مرداد سالروز بازگشت غرور آفرین سرو قامتان همیشه جاوید، آزادگان سرافراز، اسوه‌های عشق و ایثار و صبر و بردباری را به میهن اسلامیمان گرامی می‌داریم.

فرارسیدن ۲۶ مرداد ماه سالروز بازگشت آزادگان عزیز و سرافراز به میهن اسلامی را به عموم مردم، خانواده های معظم شهدا، ایثارگران، جانبازان و آزادگان سرافراز استان شهید پرور خوزستان تبریک می گویم و از درگاه قادر متعال برای این عزیزان سرافراز آرزوی توفیق روز افزون مسالت دارم.

بیست و ششم مرداد ماه یادآور خاطره شیرین بازگشت سرو قامتانی است که خود را برای نثار جان آماده کرده بودند و در برابر همه ناجوانمردی های دشمنان ایستادند اما در جنگ دشمن بعثی اسیر شدند و از شکنجه ‏های مزدوران بعثی هراسی به خود راه ندادند.

آرامش، آسایش، عزت و سربلندی امروز ایران اسلامی مرهون و مدیون دلاوری، ایثارگری و فداکاری بزرگمردانی است که با تأسی از مکتب اهل بیت(ع) جان خود را در طبق اخلاص نهادند و با جانفشانی ایران اسلامی را از توطئه دشمنان محفوظ نگهداشتند.

در این روز با شکوه به احترام ایثار دلاورانی که سالها در بند، مردانه ایستادند و سرافرازانه به میهن بازگشتند یاد، نام و حرمتشان را گرامی داشته و این پیروزی بزرگ را به مقام معظم رهبری، ملت شریف ایران و تمامی خانواده های گرانقدر شهدا، ایثارگران و جانبازان غیور و آزادگان همیشه سرافراز تبریک عرض می نمائیم.

امید است که در سایه عمل به فرامین امام خمینی (ره) و رهبر معظم انقلاب و در پیروی از خط فکری و عملی شهدای ارزشمند و آزادگان غیور میهن اسلامی، در راستای اهداف بزرگ و آرمانهای انقلاب و شهدا گام برداریم و همه با هم برای توسعه کشور عزیزمان ادامه دهنده راه عزتمندانه ایشان باشیم

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد